nytt år 2012

Nu har vi kommit hem från Sverige. Det var verkligen skönt att vara hemma i tre veckor.Vi åt julmat så det kom ut genom öronen. Snälla hade vi varit så vi fick paket av tomten. Vi hann träffa kompisar och äta massa god mat. Jag var i stallet jättemånga dagar och red så jag inte kunde gå. Oj vad man tappar muskler. Nu är vi tillbaka på 26e våningen här i Mississauga. Inte så dumt det heller. Igår tränade vi och fyllde kylskåpet. Jag var på babyshower, en på jobbet ska ha barn. Vi åt på en resturang med asisatisk buffe. Idag har vi tränat igen och jag har lagar biff stroganoff. Till kvällsmat blir det inget sämre än stek. Nu ska jag gå till Square One och köpa havre så jag kan göra müsli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0