Mat och mera Mat

Det blev ingen "äta-ur-frysen-måltid" Det blev istället Montanas! Det var smaskigt!
Äta ur frysen gjorde vi istället i måndags, det blev köttfärslimpa. Vilken underskattad rätt. Det är supergott, superlätt och man blir supermätt! Tre bra komponenter. Och att man ska ha brunsås eller gräddsås gör det hela inte sämre!
Igår gjorde jag müsli så vi har frukost en vecka till! Det är så gott med min müsli! Vad har annars hänt, inte så mycket tror jag. Vi funderar på om vi håller på att bli förkylda.. men förkylningarna velar mest fram och tillbaka.. Bryter väl ut lagom till helgen säkert! Sånt slår aldrig fel.
Bjuder på en bild på vår fina KurreKatt.

Kommentarer
Postat av: Mammii

lille söte Kurre-Katt!!! Var är bilden tagen? Montanas mmmmmmmmm. Kram kram kram Mammii

2011-09-21 @ 18:03:45
Postat av: Sara

Jag har precis också gjort din musli! <3

2011-09-21 @ 19:31:54
URL: http://sara-margareta.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har oxå precis gjort din musli, den är underbar.

Montanas kan man aldrig glömma! Och lille Nixon, jag har ju fördelen att träffa henne rätt ofta. Hon har ju lärt sig att gå ut och vara ute själv och komma hem ordentligt när mormor kallar. Och hon älskar det kan jag säga! Stooor kram mam

2011-09-23 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0