Ensam

Jimmy är ju i USA som ni vet, det betyder att jag är ensam här. Vardagarna är okej eftersom jag jobbar hela dagen men nu på helgen är det lite drygt.. Idag åkte jag till en garnaffär men den var stäng, på köpet fick jag skoskav. Så ingen lyckad dag. Idag gjorde jag istället ett första försök att göra egna ljus. Här är en bild på dem, dock en tråkig mobilbild. Om jag känner mig motivetad kanske jag tar några fina bilder på dem. Det var roligt att göra ljus, det är små minihinkar. Ska nog göra fler! Dessa är bara vita, ska prova göra några i färg också!
Vi har haft underbart väder idag, 23 grader och sol! Mycket bättre än över 30 och väldigt fuktigt som det har varit nästan hela sommaren!

Kommentarer
Postat av: Mammii

Kram till dig min tös!

Mammiii

2011-09-11 @ 19:56:21
Postat av: mam

Oh, Ellinor förstår att det är låååångtråååkigt!

Tänkte ringa dig i går på Skype men du var inte inloggad. Vilka söta ljus du har gjort! Hörde att choklad och snus äntligen anlänt! Du vet väl att snuset är till en av er och chokladen till den andra! Stooor kram Solveig

2011-09-12 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0