Nya jobbet!

Nu har jag jobbat två dagar på mitt nya jobb. Det känns bra! Det är ett mycket seriöst företag men ändå avslappnat! Jag kommer svara i telefon, boka möten med kunder, göra telefonenkäter! Jag fick blommor av dem jag jobbat mest med på äpplemaeknaden! Jag bjöd dem på negobollar! Jag tyckte jag lagade jättemånga, men de tog slut på nolltid! Bra betyg!

Idag ska vi shoppa kläder till mig eftersom jag måste ha kavajbyxor måndag till torsdag, på fredagar får man ha jeans! Klippa oss ska vi också om vi har tur! Börjar se ut som två troll båda två!

Igår åt vi den första tomaten som hade mognat! Oj vad god den var!


Kommentarer
Postat av: Mammii

Två söta troll!! Avunds på egen odlad tomat!!

Kram kram Mammii

2011-10-01 @ 17:29:18
Postat av: Marina

Stort grattis till det nya jobbet! Kram

2011-10-01 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0