Glömde ju en sak från festen!

Glömde berätta om det roligaste under middagen! Det var en trollkarl där! Oj vad duktig han var! Han gjorde några riktigt fräcka korttrick, men det fräckaste var nog ändå när han bad Jimmy ta av sig klockan och se vad klockan var. Hon visade 18.34. Sen bad han Jimmy säga ett nummer mellan 30 coh 70 Jimmy sa 62. Då sa trollkarlen att han skulle flytta klockan 62 minuter framåt i tiden. Han lyckades nästan flyttade den 62 minuter han flyttade den till halv 8. UTAN att röra den. Jimmy höll klockan i sin stängda hand hela tiden. Genom att nudda Jimmys hand lite nätt en gång var tillräckligt för att flytta klockan framåt! Verkligen imponerade.
Han lyckades lura mig, Ellinor, också. Jag fick ett mynt i min hand. Jag skulle lägga den i vilken hand jag ville 4 gånger. Han lyckades gissa rätt alla gånger. Jag fick till och med stå på scen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ballt!!

2011-03-03 @ 21:49:31
URL: http://sara-margareta.blogspot.com
Postat av: Mammi

oj oj! Säger som Sara. Ballt!!!

2011-03-04 @ 16:19:12
Postat av: Anonym

Ha, hel roligt!Hmm...man blir ju fundersam...hur gör de? Kram mam

2011-03-08 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0