Lat lördag

Fick inte många saker gjort idag, fast om man tänker efter så var det inte så farligt som det kändes. Vi planerade vår resa nästa helg till Ottawa, vad vi ska se och göra där. Jag gick till Square One och lämnade in samma par skor på lagning för tredje gången. Börjar bli lite tröttsamt faktiskt. Imulsklippte lugg och det var till och med gratis! Inte alls dumt! Försökte köpa biobiljetter men det visade sig att jag hade gått till fel biograf och slutligen försökte jag låna böcker på biblan till vår resa vi ska göra i sommar till andra sidan Kanada. När man kommer till biblan 17.05 och de stänger 17.00 får man helt enkelt gå tillbaka en annan dag inom öppettiderna. Kvällen bjöd som sagt på Bio Jurney 2 heter den. Den var i 3D. Jag tyckte den var jättebra och Jimmy tyckte sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0