Måndag

Idag har jag svarat i telefonen gör första gången på jobbet! Det var lite läskigt, men det gick bra för den som ringde hade inga tokiga frågor eller något sånt! Gjorde också ca 70 telefonenkäter idag.. Ganska tjatigt efter som mer än hälften inte svarade! Det är roligt änsålänge! Nu bakar jag bröd och müsli samtidigt, det blir nybakat bröd till kvällsmat!

Helgen var väldigt lugn, jag tror vi har fått det svenska vädret.. 10 grader och regn.. I helgen ska det bli bättre 22 och sol har det lovats! Kan hoppas det stämmer!


Kommentarer
Postat av: Mammii

När kommer en bild på dig i "kontorsoutfitten"? Kram Mammii

2011-10-04 @ 09:36:58
Postat av: Anonym

Ja jag håller med, vill gärna se dig in action!

Och vädret, vi har fått höst nu, det regnar, blåser och är så där allmänt höstigt, men helgen som gick hade vi över 20 grader och sol!Stoor kram mam Solveig

2011-10-06 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0