Hästtävling

Igår var jag på hästtävling och Jimmy cyklade! Det var roligt på tävlingen för denna gången förstod jag hur de red. Det var internationell tävling. De hoppade nog 1,45m Så högt var det också!
Hoppelihopp!
Jag lyckades även bränna halva ansiktet och med solglasögon, så jag ser jätterolig ut idag!
Jag har fått ett nytt jobb! Ska bli roligt, börjar på torsdag. Det är i ett call center. Vet inte så mycket mer egentligen.. får återkomma när jag har jobbat i någon vecka. Det enda som är lite tråkigt är arbetstiderna halv 1 till 9 tisdag ytill fredag och sedan 8-6 på lördagar..men man kan inte både ha kakan och äta den!
Ikväll ska vi äta våfflor för vi fick ett våffelgärn av Bengt och Carro (Jimmys chef) Ska inte alls bli tokigt!

Kommentarer
Postat av: Mammii

Återigen en jättefin bild. Du är duktig! Våfflor mmmm jättegott. Kram Mammiii

2011-09-27 @ 08:21:11
Postat av: Anonym

Så roligt för dig med nytt jobb! STORT GRATTIS! Och jätte mycket lycka till! Våfflor, va gott!!!!!

Stoor kram till er båda mam Solveig

2011-09-27 @ 11:08:03
Postat av: Anonym

Hej på er. Ett tag sedan jag tittate in men då blir det lite mer att catcha upp. Grattis till nya jobbet Ellinor! Och du, du får gömma solbrännan i rånarluva. Men... kanske inte första veckan på nya jobbet. Om Jimmy solar på samma sätt så tror alla att det är nytt mode... eller nåt. Ha det bra

2011-09-28 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0