Helgen

Helgen och veckan som gick har vi gjort ungefär absolut ingenting.. ganska tråkigt att blogga om.. En rolig sak som jag (Ellinor) gjorde förra helgen var att göra hemmalagade Donuts! Det blev supergott. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Degen var som om jag skulle göra vanligt bröd men så var det bara lite socker i! Supersmarrigt. Finns dock inga bilder.. men om jag hade fotat dem hade det inte varit rättvist för de såg inte så goda ut men de smakade gott i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mam

denna missade jag....förstår att det inte blev några bilder på donutsen, för de försvann väl lika snabbt som de blev klara, misstänker jag (mmmm jag känner ju Jimmy)kram mam

2011-08-31 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0