Cykling

Helgen bestod av åska som hette duga på lördag. Blixten slog till och med ner i huset mitt emot vårt! Det var ganska coolt att se!

Söndagen bjöd däremot på sol sol sol och ca 25 grader varmt! Vi åkte till ett ställe som heter Albion Park och cyklade! Det var superbra! Jättemånga olika slingor och allt var hanterbart.. lite uppför och lite nerför lite svårt lite lätt.. lite gegga och lite torrt, lite mygg och jättemycket mygg!
Nu laddar vi inför att Mange ska komma på torsdag och bilen kör mot Montreal och Formel 1 på fredag. På måndag kommer Sara och då kör vi mot New York!

Kommentarer
Postat av: Pappa Janne

Man skulle ju vara med på Formel1 det låter jätte spännande att få se det i live,en gång i livet.

Jag sätter en slant på Alonso som vinnare.

2011-06-07 @ 11:40:41
Postat av: Anonym

Hmmm ja jag håller med pappa Janne, dock håller jag ju fortfarande på finnländarna. Roligt med nya cykelbanor för er och åska har vi oxå haft så det hette duga. Stoor kram mam Solveig

2011-06-08 @ 08:18:26
Postat av: Mammii

Har precis läst på ngn av kvällstidningarna om ett herrans åskväder i Toronto.... antar att det knallar och mullrar hos er också. Kram kram

2011-06-08 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0