Jobb och snö

Efter en dryg vecka på jobbet känns det bara bra och det känns som jag kommer trivas där! Jag har också hunnit med att få min första Paycheck! Alltid lika välkommet. Inte för att det var så mycket pengar - var bara lön för två dagar! Men ändå! Så idag har jag firat att jag har både har fått jobb och lön med att köpa nya skor! Dessvärre fick de beställa hem min storlek..så jag har inte fått hem dem än!
Där jag jobbar finns det massa mat som jag aldrig ens visste existerade så nu ska vi prova massa ny mat! Tillexpempel celleri, inte för att det är något konstigt men vad ska alla med det till? Var och varannan kund köper det! Jag förstår inte alls!
Vi åkte till ett annat köpcentrum idag, Erin Mills Town Centre heter det.. inte alls roligt tyvärr.. men nu har vi varit där i alla fall!
Förtillfället är det snöblandat regn som kommer uppifrån, begränsat kul! Tur vi är inomhus! Idag var det minus två gader när vi var ute! Det kändes varmt! Då är det illa, det betyder att vi har haft det jättekallt innan, det har vi. Vi har nog haft mellan -10 och -15 i säkert två veckor! Burr!

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt med jobb, LÖN o nya upplevelser!



Kram

2011-02-06 @ 02:23:34
Postat av: Mam

Jobb,lön och skor, låter helt perfekt!

Roligt att få upptäcka nya saker inom matvärlden oxå.

Kram kram mam Solveig

2011-02-07 @ 16:18:31
Postat av: Mammii

Vad är det för sorts skor du har köpt? I natt har vi inte blåst bort, men nästan.... kram Mammi

2011-02-08 @ 08:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0